Reklamácia a vrátenie tovaru

REKLAMÁCIA

Reklamácia / vrátenie tovaru

ANDEO e-shop používa systém Retino


Ak po prebraní zásielky prídete na to, že tovar je malý, veľký alebo Vám nejako inak nevyhovuje, máte možnosť ho vymeniť alebo vrátiť. Podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako zákazník nárok na vrátenie tovaru do 30 pracovných dní od obdržania tovaru, bez toho aby ste uviedli dôvod, prečo daný tovar chcete vrátiť alebo vymeniť.


Ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy postupujte nasledovne:

  • do balíka vložte kópiu faktúry a list s textom: „Odstupujem od zmluvy a požadujem vrátenie peňazí.“ Na sprievodný list uveďte vašu adresu, telefón, e-mail a spôsob, akým chcete vrátiť peniaze (zloženkou alebo prevodom na Váš účet)


Pre výmenu tovaru postupujte takto:

  • do balíka vložte kópiu faktúry a list s textom: Požadujem výmenu tovaru za ... (aký tovar a za aký tovar). Vrátený výrobok môžete vymeniť za akýkoľvek tovar z našej ponuky. Ak bude cena Vami zvoleného tovaru vyššia, zostávajúcu čiastku doplatíte pri prevzatí zásielky. Ak bude cena nižšia ako produkt, ktorý posielate na výmenu, peňažný rozdiel Vám vrátime.
    • do sprievodného listu rovnako uveďte Vašu adresu, telefón, e-mail a číslo účtu, na ktorý chcete peniaze vrátiť. Ak nemáte účet, peniaze Vám vrátime formou zloženky.

Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený v pôvodnom obale, so všetkými visačkami, aby bol vhodný pre ďalší predaj. Vrátenie peňazí sa nevzťahuje na úhradu poštovného, vracia sa vždy iba cena za tovar. V žiadnom prípade tovar neposielajte naspäť na dobierku.
Po prijatí tovaru je povinnosťou našej spoločnosti do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby.


POZOR!
Pri tovare vyrobenom na mieru spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu ak jej predmetom je dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru

 

 

BALENIE:

Na čo si dať pozor pri balení zásielky

1. Zvoľte vhodnú veľkosť a hrúbku krabice s ohľadom na hmotnosť a charakter tovaru. Ak tovar zasielate v krabici, v ktorej Vám bol doručený, vždy skontrolujte, či nie je krabica niekde poškodená alebo oslabená.

2. Ak v balíku zasielate viac kusov, oddeľte ich tlmiacim materiálom, napríklad polystyrénom alebo bublinkovou fóliou.

3. Priestor v krabici takisto vyplňte zo všetkých strán výplňovým materiálom, (vrátane dna i vrchnej časti) aby sa tovar behom prepravy nepohyboval. Deformačné zóny balíka (rohy a hrany) spevnite, ideálne presne padnúcim polystyrénom alebo vhodnou alternatívou.

4. Do balíka vložte sprievodný list, faktúru alebo jej číslo, prípadne číslo Vašej reklamácie či komunikáciu s našimi kolegami (CCT…)

5. Balík zalepte lepiacou páskou do tvaru H, aby sa zamedzilo vniknutie tretej osoby do balíka.